lördag, januari 03, 2009

Minnen

Igår gick jag till Mimmi, http://mcarlen.blogspot.com/, vid fem och vi begav oss ner till "Svenljunga city". Traskade in på ICA och köpte godis, dricka och pizza. Efter att Mimmi bläddrat igenom hela Marks tjocka skolkatalog, spelade vi monopol i några timmar. När vi var små brukade vi sitta uppe hela nätterna - helt uppslukade - av just det spelet :P Lite besatta kan man nog säga att vi var. Många minnen väcktes till liv när vi kom in i spelet igen efter så många år, och det är faktiskt nästan lika roligt fortfarande. Efter att jag blivit bankrutt (som vanligt!), slog vi oss ner framför skräckfilmen Final Destination.

Det är något speciellt med vänner man har vuxit upp med. Vet inte om jag egentligen har sagt det någon gång eller om jag visat det, men ni betyder hemskt mycket! Här är en bild på Mimmi och Ida i, vad kan det vara, 8-årsåldern? Så söta så :)

Y

4 kommentarer:

  1. Det var mycket trevligt, så det får vi göra om :)
    Herregud så många timmar vi måste spenderat på att spela Monopol när vi var yngre x)

    Du betyder mycket för mig också, Ida med såklart. Synd att vi inte umgås så mycket som förut. Vi borde ta en kväll, bara vi tre och prata och ha det mysigt :)

    SvaraRadera
  2. Jag är såå på! :D

    SvaraRadera
  3. söt bild :) och final destination är massa bra, iaf ettan!

    SvaraRadera