lördag, januari 24, 2009

Dags för en uppdatering?

Gårdagen var stressig. Först skola, sen apoteket, därefter skynda mig att ringa Blåkläder, äta snabbt, åka in till Borås för att växla till forint (ungersk valuta) och hämta ut på apoteket där istället, hem igen. En halvtimma kvar tills Mimmi skulle komma, slängde på mig kläder, sminkade om mig, Mimmi kom och vi åkte med Robban till Ida. Becka var där också, och snart var skvallret igång ^^ Vi hjälptes åt att göra tacos, åt, pratade, åt godis och pratade ännu mer. En extrem sammanfattning det här, men ni får hålla till godo. I vilket fall som helst, det var mycket trevligt att träffa dessa goa tjejer igen!

Annars borde jag väl skriva en packlista, antar jag. Inte många dagar kvar nu.. Har inte riktigt kommit underfund med hur jag känner inför att åka, men jag hoppas att det blir bra bara vi kommer iväg. Kanske är det bra att byta miljö.

Förresten - jag får troligen sommarjobb på Blåkläder! De anställer inga just nu, föga förvånande med tanke på finanskrisen, men till sommaren kunde jag säkert få jobb. Kul att de är intresserade och att man får ett positivt bemötande. Så då är sommaren i stort sett klar, måste bara bestämma mig för vad jag vill göra när hösten kommer..

3 kommentarer: