onsdag, december 31, 2008

Gott nytt 2009

Skulle firat med klassen i år, men det blev inget med det. Ingen verkade veta vart i Träslövsläge vi skulle vara, och dessutom skulle vi ta med en massa saker (t ex madrass, täcke, kudde och frukost) till Erikssons stuga där. Lite väl långt att åka för min del också, men andra som bor på vägen dit har ju det lättare. Kanske kommer några rätt, men jag stannar hemma iallafall. Hans och mamma finns ju här, även om de kanske helst hade velat fira själva.. Känner mig lite i vägen.

Är i och för sig ganska van vid att det skiter sig för mig på nyår, det brukar alltid vara något som gör att jag får stanna hemma. Är det inte skjuts som krånglar, så är det något annat. Det är kanske därför som jag inte ser nyårsafton som en så stor dag.

1 kommentar:

  1. Jag har undrat ett tag nu om vem Hans är, har inte frågat, så nu gör jag det ;p. Vem är han? :)

    SvaraRadera