söndag, januari 11, 2009

Followers

Måste påminna er om att följa min blogg offentligt - alltså lägga till er i Followers. Skulle vara skoj att få veta vilka som faktiskt läser. Förutom de som kommenterar alltså.

Nu dricker jag jordgubbssmoothie och läser Olycksfågeln. En bok som rekommenderas varmt! Hon skriver precis på det sättet jag gillar. Det är välformulerat, humoristiskt och alltigenom spännande. Att handlingen utspelar sig i Bohuslän - runt omkring Fjällbacka, Grebbestad och Tanumshede, är extra roligt. Det är ju på de vackra orterna jag håller till ibland på sommaren.

4 kommentarer:

  1. skitsnygg design! du får gärna hjälpa mig nån gång.. bea har alltid problem med sånt, hihi

    SvaraRadera
  2. tack! :D jag tycker det är skoj, så det gör jag gärna. sen vet jag var man ska leta också :P men hörru, lägg till dig i followers! ;)

    SvaraRadera