fredag, december 26, 2008

X-mas

Nu är julhelgen slut. Är ganska nöjd med den, har faktiskt haft fullt upp från morgon till kväll.

Julafton firades hos mormor och morfar det här året. Lite ovant var det förstås att inte ha en julgran att lägga klapparna under (de orkar inte ha gran längre), men jag vet att de absolut gjorde sitt bästa för att vi skulle få det trevligt. Fick mest pengar - precis som jag ville ha det - men också ett påslakanset, en mössa, strumpor, strumpbyxor, ett schackspel med 5 andra spel i samma ask, örhängen m.m. Får nog någon försenad julklapp senare också..



juldagen kom Hans. Mamma, han och jag åt bl a julmat igen, spelade schack och kollade på film.

Idag, Annandagen, tog jag bilen till mormor och morfar vid 11. Sedan åkte vi därifrån till Lidköping, där min moster och hennes man bor. Vi åt kalkon (skönt att få lite omväxling!), lekte med mina kusinbarn, åt ännu mer och läste sagor.


Imorgon blir det stan, shopping & bio med Bea! :D

God Jul förresten, det har jag ju glömt att skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar