fredag, december 12, 2008

Busy days

Känner mig tråkig, uppdaterar bara bloggen en gång i veckan ungefär. Men till mitt försvar kan jag säga att jag har haft - och har - fullt upp! Hade sista provet idag, i religion, men har fortfarande flera inlämningar och grejer kvar : Reflektionerna över språkskillnader i Sv C, bokredovisning i Eng C, Cervantes-häftet i spanskan och ett projektarbeteskapitel som ska vara klart innan jag får lov.. Får se om jag orkar göra lite nytta innan Idolfinalen. Imorgon blir det stan, så jag kommer inte ha speciellt mycket tid över då.

Oj, vad jag ska göra precis vad jag vill när det blir lov. Kolla på en massa bra filmer, läsa de böcker jag aldrig hinner annars, fira jul med släkt och vänner - alltså bara ta det lugnt och ha det mysigt! Längtar.

För övrigt är det sjukt mysigt med så här mycket snö :) Jag säger som jag gör vid den här tiden varje år, jag vill verkligen ha en vit jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar