söndag, december 28, 2008

Mellandagsrea

Var ute på en promenad med mamma innan idag. Såå skönt efter all julmat. Vill börja träna igen, funderar på att köpa ett gymkort eller något här i S-ljunga den här gången. Fungerar ju inte så bra med bussar när man gymmar i Kinna, det är alldeles för mycket tid som man bara ägnar åt att vänta..

Nu sitter jag och tar bort gammal musik från datorn och har precis rensat i garderoben. Köpte en del nya kläder igår, så jag ville få bort det jag inte använder längre. Hade mycket gammalt och onödigt som bara låg och skräpade.

Gårdagen var en mysig dag! Mötte upp Bea vid Centralstation och vi åkte därifrån in till Knalleland. Det var fullt med folk såklart, men vi lyckades få tag i bra grejer ändå :)
Efter en stund blev vi hungriga, så vi tog bilen in till centrum och restaurang Peking. Bea ville ha kinamat och jag valde en thailändsk rätt (den var god - även om jag fick fel). Kändes lyxigt att kunna äta ute, händer ju inte så ofta.


Sedan tog vi oss till bion och beställde biljetter till Allt flyter. Egentligen ville vi se Yes man, men det fanns bara spridda platser kvar. Då ändrade vi oss till Australia, men den gick för sent.. Alltså blev det till slut den svenska filmen. Och den var väl som svenska filmer är mest, lite intetsägande. Även om den bjöd på en del skratt här och var.

1 kommentar:

  1. :O fy fasen vilken ful bild! men trevligt hade vi :)<3

    SvaraRadera