torsdag, juli 30, 2009

Tillbaka i Rydboholm

Kom hem vid halv nio-tiden igår, men orkade inte blogga då. Hade 84 inlägg att plöja igenom på bloglovin bland annat :P Bilder från resan kommer, ska bara föra över dem från telefonen. Vilket tar sin tid, eftersom Sony Ericsson Media Manager inte är världens smidigaste program. Har i alla fall haft det jättebra i Grebbestad! Underbart är kort, som man säger. Har badat, solat (ja, vädret var bättre där än här), ätit god mat, promenerat och myst med ett och annat glas vin med släkten/familjen. Och varit på födelsedagsfika hos min äldsta kusin Karin, som fyllde 36 i tisdags.

Om några timmar ska jag bege mig in till stan, där jag vid Kårhusets entré ska träffa mina blivande kurskamrater och faddrar. Studentkåren har anordnat en sommartorsdag för oss som ska börja på Högskolan i Borås. Vi blir bjudna på mat och dryck och så får vi se en del av skolan, Kårhuset och staden :P Och så ska vi se Rydell & Quick, såklart. Kan bli spännande.

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Hej,
    hoppas att du gillade vår Sommartorsdag.

    Högskolan i Borås
    Informationsavdelningen/VR

    SvaraRadera
  2. ja, det kändes bra att få se lite av skolan och prata med några kurskamrater redan innan start :)

    SvaraRadera