onsdag, juli 15, 2009

Britney i ny film

"Britney till vita duken igen

Britney Spears kan efter den pågående världsturnén vara aktuell för bioduken igen. Enligt National Ledger ska stjärnan nämligen ha en roll i filmen The yellow star of Sophia and Elton, som handlar om en kvinna som förälskar sig i en fånge i ett förintelseläger under andra världskriget. Senast Britney skymtades på vita duken i en större roll var i filmen Crossroads från 2002."

Källa: Mailbox

Kan bli intressant.. Men kul att Brittan börjar komma på fötter igen! Fick ju tydligen sätta in en extrakonsert efter den i Globen också.



Det har varit en seg dag idag. Tänkte åkt och badat & solat eftersom det såg ut att bli fint i morse, men sen kom ju molnen likt förbannat. Nu har jag åtminstone sorterat alla inlägg i kategorier, puh. Tur att det inte var alltför länge sedan man började blogga, haha. Hoppas att ni tycker att det är lite lättare att orientera sig här nu :) Och förresten, en tjej från sjuksköterskeprogrammet i Borås ringde mig. Läste om det i tidningen innan idag, att de som redan går där ringer runt till de nyblivna studenterna och hälsar dem välkomna. Trevligt påfund tycker jag, fick svar på en del frågor på det sättet. Nu ska jag lägga mig och läsa, kanske blir det Varberg imorgon.
Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar