tisdag, juli 14, 2009

10 saker ...

... du kanske inte visste om mig:
  1. Jag lyssnar gärna på melodisk dödsmetall
  2. Jag har lätt för att oroa mig för saker och grubblar ibland för mycket
  3. Jag har alltid trott på Gud, även om jag inte varit så aktiv som kristen
  4. Jag känner mig ofta väldigt ensam
  5. Jag tycker att alla ljud som har med tåg att göra låter olycksbådande, och hatar att höra godstågen på nätterna
  6. För mig har gymnasietiden varit den jobbigaste perioden hittills
  7. Jag har alltid önskat att jag hade en stor familj
  8. Jag har haft tvångstankar
  9. Att bli vuxen skrämmer mig och jag längtar ofta tillbaka till bekymmersfriheten man kände som barn
  10. Jag gjorde mina språklärare besvikna när jag sa att jag ville jobba inom vården
Photobucket

3 kommentarer:

  1. fin blogg!
    läs gärna min blogg om när jag flyttar till örebro för att gå en stylist-utbildning :)

    SvaraRadera
  2. Det är så himla mycket man inte riktigt vet om dig. Som detta till exempel. Det är lite läskigt att höra en del.
    Sköt om dig,pusss!

    SvaraRadera