söndag, juli 26, 2009

Destination Grebbestad!

Nu har jag precis pratat med min kusin Linda i telefon. Tänkte tacka henne och hennes syster för blommorna som jag fick på studenten. Ja, liiite sent, jag vet. Men de skickade blommor med min moster och hennes man, vilket jag inte upptäckte förrän senare. Och eftersom jag så sällan pratar med dem, tänkte jag att det kunde vara roligt att ringa. Det var Arvid som svarade, Lindas 5-årige son. Så söt så, haha. Tydligen var det första gången han svarade i telefonen också..
.
Nu borde jag kanske sätta igång med packningen, för vi åker till Bohuslän och Grebbestad imorgon! Längtar alltid dit på sommaren, så det ska bli riktigt härligt. Då åker vi säkert och hälsar på Karin också, som jag inte fick tag på idag. Slängde ihop ett kollage på stugan, omgivningarna och vår lilla tripp till Havstensund förra året :)
.
Stannar till onsdag, får se om jag hinner blogga något under tiden jag är där. Annars får ni ha det så bra ändå! ;).

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Aha :)
    Men ede e skoj förutom att allt mitt tålamod försvann när jag blev gravid, har noll kreaktion i kroppen alls längre :(

    SvaraRadera
  2. gu va snygg bloggdesign du har! verkligen unik! :D

    SvaraRadera
  3. have fun darling! och hoppas du & sannam kan komma hit i helgen :) frågade henne också nämligen ^^

    SvaraRadera