tisdag, april 28, 2009

Uppdatering


Idag är det en bra dag :) Pressbyrån ringde nämligen i förmiddags och undrade om jag fortfarande var intresserad av jobb där (hon hade precis fått barn och hade därför inte hört av sig). Så roligt att mina energiska försök att nå henne lönade sig till slut. Hade precis gett upp hoppet om sommarjobb och väntade mig en sommar helt utan pengar. Ska alltså till Pressbyrån i Centralstation nästa torsdag halv tio. Då skulle jag egentligen vara i Stockholm med klassen och parallellklassen, men tänkte ändå inte åka med p g a att jag inte hinner/orkar. De ska till riksdagen och Naturhistoriska muséet, vilket jag heller inte är så fasligt road av. Dessutom ska de ta sig dit med buss och det är ju aldrig roligt såna långa sträckor.
.
Bjuder på en bild på tårtan från i söndags också, när jag ändå är igång. Pappa ringde, och då passade jag på att fråga om han kommer på min student. Det verkar så, än så länge.
.
.
3 dagar kvar på Nannas väg nu då! Har kollat upp bussförbindelserna, och det verkar som om det ska funka bra efter flytten. Slipper ta omvägen om stan och kan med mammas hjälp gå på på 41:an :)

Lite rörigt inlägg kanske, men ni får hålla till godo ;)


2 kommentarer:

  1. Grattis till både födelsedagen och jobbet :)

    Vi får verligen se tilla tt räffa snart!

    SvaraRadera