torsdag, april 09, 2009

Chaos

Det är kaos här. Har så mycket att göra att jag varken vet ut eller in. Ge mig sommar! Eller något.

Ska träffa pappa imorgon i Borås. Har inte träffat honom sen september ungefär, så det börjar väl bli dags igen. Hoppas att det blir trevligt och att jag inte gråter när jag kommer hem, som sist. När pappa kör hem släpper han av mig hos Hans, där mamma är. Vi ska fira hans tvillingbrors fru och träffa lite släkt och så. På påskafton kommer vi att vara kvar hos Hans, som har bjudit ännu lite mer släkt till sig. Anledningen till att jag är med dem i påsk är att inget roligare har dykt upp, och att jag heller inte kan ta hit några eftersom det är flyttkartonger från golv till tak (okej, nästan).

Hinner förmodligen inte blogga förrän på påskdagen, så jag önskar alla Glad Påsk nu!

4 kommentarer: