söndag, april 19, 2009

Första flyttlasset

Igår var det precis 2 veckor kvar tills flyttlasset går, så idag lastade vi två bilar plus ett släp fullt med grejer och körde det till lägenheten. Hon som bor där nu hade tömt ett rum, där vi lämpade av alltihop. Tur att lägenhetshuset bara har två våningar, säger jag bara ;) Kändes som om det blev rätt bra träning. Mia fyllde dessutom år idag, så vi blev bjudna på kaffe, vaniljbullar och blåbärstårta när vi var klara med allt kånkande. Haha, jag var rädd att tappa kaffemuggen varje gång jag skulle dricka ur den, så svaga var armarna.
.
Förresten, jag fyller 19 om en vecka idag! Värst vad tiden går, jag har ju knappt hunnit med att vara 18.. Har fyra prov veckan efter, så vi får väl se hur mycket det känns som en födelsedag.

3 kommentarer:

  1. vad önskar du dig, gorgeous? :D<3

    SvaraRadera
  2. Sv} Åh, tack så jättemycket! :D hihi. Nej, jag kan ju inte det tyvärr ;/ Iallafall inte "hela designen", men headern kan jag göra såklart! Annars kan jag bara blogg.se & webblogg.se ;|

    SvaraRadera