söndag, mars 15, 2009

Stress

Övar på min redovisning i Eng C - om grönt te som kan förhindra cancer.. Man skulle jämföra två artiklar om samma ämne, beskriva språk och vokabulär samt förmedla innehållet. På 5 minuter. Tar en liten paus nu eftersom engelska meningar snurrar runt i huvudet och jag vrickar tungan upprepade gånger.

Det är sjukt stressigt fram till studenten! Här är en lista över saker som ska genomföras (och genomlidas):
  • Redovisning imorgon
  • Spanskaprov på tisdag
  • Loggbok i Taktil massage ska vara inlämnad
  • Högskoleprov om mindre än 2 veckor (har inte hunnit börja plugga på det än!)
  • Nerpackning av hela huset - flytt i början av maj
  • Balklänningsmönster ska väljas, mått ska tas
  • Studentkläder + skor ska köpas, samt balskor och väska
  • Få besked om sommarjobb
  • Söka fler jobb?
  • Bestämma vad jag vill ägna framtiden åt
  • Söka utbildning + bostad
  • Projektarbetet ska vara klart 20 april (:S) & redovisas längre fram
  • Prov i taktil massage
  • NP i Matte C - 4 h
  • SvB-prov
  • Filosofi-frågorna
  • Sv-bok och Eng-bok ska läsas & redovisas
  • Filosofi-arbetet

Det här är vad jag kommer på så här på rak arm.

Y

2 kommentarer:

  1. Jävlar vad mycket! och jag trodde jag hade mycket ^^.
    Jag har inte hunnit börja plugga till högskoleprovet än heller :P

    SvaraRadera
  2. Jag har projektredovisning nästa vecka ;D

    SvaraRadera