måndag, mars 09, 2009

Prom dress

Har ännu inte bestämt mig för hur jag ska göra med balklänning. Min röda från 9:ans avslutning har jag ju kvar och den passar fortfarande, så den skulle jag kunna ta för att göra kalaset lite billigare. Men mindre roligt är kanske att jag såklart har bilder på mig i den, och då blir det väl inte lika roligt att ha samma på studentbalen. En moster till mig har i alla fall erbjudit sig att sy min balklänning, hon skulle bara tycka att det var roligt tydligen. Fick i uppgift av henne att kolla runt lite på internet och se vilka mönster jag kunde tänka mig. Hennes man äger en tygaffär, så det skulle passa ganska bra att överlåta det åt dem :)

Här är vad jag hittat så här långt:





Med annan färg kan väl någon av de här bli snygg?
Y

1 kommentar:

  1. picnik ;) ååh bal >< jag kommer inte ens kunna gå på balen..

    SvaraRadera