fredag, mars 06, 2009

Sleepy

Skönt med helg! Var och klippte mig samt gjorde slingor efter skolan. Färgningen blev bra, som vanligt, men klippningen är jag inte fullkomligt nöjd med den här gången heller. Sa att jag ville ha håret klippt i "V-form", frisören visste omedelbart vad jag menade och sa "javisst!" När jag kom hem var håret forfarande "rakt"... Kunde inte påminna honom om att han glömde (!) det eftersom han inte visade resultatet. Dags att byta frisör! Blir hur som haver tvungen att göra det på grund av flytten.

Imorgon är det 60-årskalas för min ena mosters sambo. Får hoppas att det blir... trevligt.

Härnäst: sängen. Behöver ta igen en del sömn efter skolveckan. Att jag aldrig lär mig att lägga mig i tid när jag vet att jag behöver det så väl...

Y

2 kommentarer:

  1. Är likadan på att gå att lägga mig i tid :P
    tänker varje dag att jag ska gå och lägga mig tidigt men inte blir de så för de ^^.
    Handlar väl mest om självdiciplin egentligen men man vill ju inte sova så tidigt som man behöver ^^.

    SvaraRadera