söndag, mars 08, 2009

Måndagsångest

Uh, söndagar.. Mina ser nästan alltid likadana ut. Det börjar redan på morgonen med att jag vaknar upprepade gånger på grund av dåligt samvete för allt skolarbete som borde göras. Går upp sent ändå för att jag försökt somna ifrån måstena. Äter frukost, sitter vid datorn några timmar. Har hela tiden bilden av skolböckerna i bakhuvudet, men sätter inte igång på allvar förrän vid 4-5. Resten av dagen bävar jag inför den nya veckan.

Längtar något otroligt efter studenten och att få göra något annat. Jag behöver omväxling!

På tal om något annat; Sannam och Natalie på Tonic i somras!
Borde väl ringa pappa också. Får se om jag orkar prata med honom.
Y

5 kommentarer:

  1. fan va fin header! kan inte du hjälpa mig med min nån gång? :P och vi MÅSTE, jag upprepar: MÅSTE, ses snart!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Sugen på att fräscha upp dina naglar?
    Jag har skrivit en steg för steg guide om hur du gör en glittrande fransk manikyr på bloggen! Kolla gärna in den!

    SvaraRadera
  3. Det låter lite som mina söndagar :P.
    Man planerar att plugga hela dagen men sen fastnar man vid datorn och klockan hinner bli både 4 och 5 >.<.

    SvaraRadera
  4. men imorgon e det tisdag*
    haft en bra dag?

    SvaraRadera
  5. jag vill åxå va ledig*orättvisst;)

    SvaraRadera