måndag, mars 02, 2009

5-uppgiftersprov

Tittade faktiskt lite på Vasaloppet igår. Anledningen var att jag hoppades få se en skymt av Benjamin (från klassen) och David (från parallellklassen). Det fick jag såklart inte - och roligt är inte Vasaloppet att jag förmådde sitta framför tv:n från start till mål.

För oss andra, som inte deltog i loppet, vankades det prov i matte C idag. Och tro det eller ej - det gick bra! (Mycket tack vare vår förre lärare Thomas och hans 5-uppgiftersprov).

Annars har jag skickat in ytterligare 5 jobbansökningar idag, hoppas att få napp någonstans! Planerar också att åka in till Borås på onsdag och lämna ansökningar personligen på lite olika ställen i centrum. Så om det är någon som vill ta en fika medan jag ändå är där, så vore det kul :)

Nu orkar jag faktiskt inte sitta uppe längre. Godnatt! Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar