måndag, februari 23, 2009

Update

Undrar du vart jag tagit vägen? Jag har helt enkelt haft för mycket annat att göra. Men för att uppdatera dig, så kan jag berätta att jag bland annat har anmält mig till högskoleprovet, varit och kollat på lägenhet och sagt upp hyreskontraktet här i Svenljunga. Flytten blir den 30 april, till Rydboholm (några kilometer utanför Borås). Får se hur länge till jag bor med mamma där, beror på om jag får jobb eller kommer in på önskad utbildning. Känns lite vemodigt att flytta härifrån ändå, vi har ju trots allt bott här i 15 år - alltså större delen av min barndom. Kommer att sakna mina vänner och trädgården mest. Och såklart friheten att bo i hus. Men jag tror ändå att det här blir bra, vi är väl i stort sett klara med den här hålan! Ska bli kul med lite nya omgivningar.. Dessutom går det att hålla kontakten om bara viljan finns.

På tal om framtiden - jag längtar oerhört till våren och sommaren! Det här grådaskiga vädret gör mig bara hängig och nere. Så här kommer några bilder från Grebbestad i somras.


(Har precis lärt mig hur man gör sådana här kollage också)

Glömde dock att lägga till svart bakgrund märkte jag nu, haha. Det ska inte upprepas.

5 kommentarer:

  1. Oj, detta kom plötsligt ;p
    Är det för din mormor och morfar, eller är det för Hans, eller någon annan anledning? :)
    Vi får se till att hålla kontakten och dessutom skärpa oss och försöka hitta på saker lite oftare :p

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj .:) Ser att jag är med på nga bilder:D hah a. .men vad kul at tflytta:P

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig header du fått upp :)

    SvaraRadera
  4. ska du lämna oss? :(

    SvaraRadera
  5. Ida: jag lämnar er inte, ska bara flytta! finns alltid ändå. :)

    SvaraRadera