tisdag, februari 03, 2009

Milka

Nu har jag suttit en stund med matteböckerna framför mig och katten i knät. Kaffe och milkachoklad fick bli min uppmuntran. Har varit så lat på sista tiden, knappt orkat öppna böckerna. Vart tog motivationen vägen egentligen? Hursomhelst, nu när jag ändå kört fast kan jag lika gärna skriva ett inlägg.

Här kommer några utlovade bilder från klassresan:




Maria, Karolina, Elina och My på Slottsberget (den underliga guiden står i bakgrunden också)




På restaurang (faktiskt mexikansk)




Några fick dåligt samvete över allt vi ätit, därför var det 10-minutersexercise i vårt hotellrum




Den ungerska IB-klassen tyckte att vi skulle vara med på ett flertal charadliknande lekar - här är Sanny tillsammans med en av deras lärare




Hero's Square


Inhandlat (köpte en liten ask med underbart gott te i också, vilket inte är med på bilden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar