söndag, februari 01, 2009

Home sweet home

Det blidde inget blogginlägg från Budapest. Jag hade inte tid att prova ens. Resan är jag väldigt nöjd med, sällan har jag haft så kul på så kort tid. Vi har besökt Parlamentet, Gellerthbadet, Slottsberget, Hero's Square, Nationalgalleriet, West End Shoppingcenter, Saluhallen, en ungersk skola, House of Terror, Gellerthhöjden + x antal restauranger, barer och caféer. Och åkt spårvagn längs Donau ett flertal gånger. Full rulle från tidig morgon fram till småtimmarna. Det var skönt att komma hem och andas ut efter allt flängande hit och dit, men samtidigt tråkigt eftersom det fanns så mycket mer man skulle vilja se/göra. Kul att klassen dessutom kändes som en familj - hoppas att det håller i sig även när vardagen gör sig gällande.

Bilder kommer snart!

4 kommentarer:

  1. "blidde".. du skriver som mig ju ^^ vad kul att ni gillade budapest :)

    SvaraRadera
  2. det var ju meningen att det skulle vara skoj ;P ja, fast Ungern är väl inget land man återkommer till kanske.

    SvaraRadera
  3. Tack Sandra för en trevlig resa och rumskompis:) jag har haft as kul dessa dagar i Budapest <3

    SvaraRadera