måndag, februari 09, 2009

Kärlekens dag

Då var det snart Alla Hjärtans Dag igen. Dagen då man inte kan undvika att önska att man hade en partner att dela kärleken med. Man tänker också tillbaka på hur det varit andra år just det datumet. Förra året är väl egentligen det enda då jag firat med någon pojkvän. Det var jättemysigt på alla sätt och vis, bara det att det tog slut 3 dagar senare (har fortfarande inte riktigt blivit klok på hans dubbelmoral).

Som det ser ut nu, så ska jag bry mig om familjen och de närmsta vännerna på Alla Y-ns dag detta året!

Hur firar du?

7 kommentarer:

  1. Hej, tack! Det värmer så mycket när männinskor som inte ens känner mig kan förstå och respektera mitt beslut.
    Den bästa bekräftelse jag kan få. Så tack för att du bekräftade mig.

    Hoppas du får en fin alla hjärtans dag.
    //Anneli

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det är det som är poängen med alla hjärtans dag... alla som får plats i våra hjärtan skall vi ägna dagen med... våra familjer, släktingar, vänner... tror mer på det än pojkvänner/flickvänner... ;.)

    SvaraRadera
  3. Eftersom jag aldrig haft någon flickvän någon alla hjärtans dag så är detta en dag jag tillägnar mina vänner och föräldrar.
    Jag tror jag ska göra något lite extra detta året :)

    Hoppas du får en bra alla hjärtans dag :)

    SvaraRadera
  4. Mums vad gott det där såg ut. krämig latte =)
    tack så mycket, han sover fortfarande som en stock..!

    www.gotteochvi.com

    SvaraRadera
  5. Jag ska jobba, haha ;)
    Men bara till 14, sen vet jag faktiskt inte alls vad vi ska göra.

    Hoppas du får en härlig alla hjärtans dag =)

    SvaraRadera
  6. orka fira den jävla dagen! haha xD (och jag är inte aaaalls bitter över att jag är ensam varje 14e februari)

    SvaraRadera