torsdag, maj 07, 2009

Tv-problem, fika och gardinstänger

Den här dagen är jag nöjd med, även om allt inte gått som på räls. Det började med att en vän till oss skulle fixa så att den stora TV:n funkade, vilket gick sådär. Vi kom så långt att vi sökte efter kanalerna, sedan sparades de inte vad vi än tryckte på.. Mysko. Tanken var att jag och mamma skulle gå ut och äta, men det hann vi inte med. Fikade istället med Mimmi vid 2-halv 3, mycket mysigt! Därefter ville mamma köpa gardiner, så då bar det av till Hemtex. Har nu nya gardiner i alla rum (: Såklart krånglade det med gardinstängerna också - de snygga knopparna fick inte plats i mitt rum och köket, haha. Får fixas senare, hon som bodde här förut hade ju likadana som vi köpt. Blev faktiskt lila gardiner till mitt rum, förresten :P


Köpte Escadas nya sommardoft också, fruktig och god!

1 kommentar:

  1. jag jobbar som PA till en 8årig liten tjej :)

    SvaraRadera