söndag, maj 31, 2009

Söndag

Vilken härlig helg! Har tagit det väldigt lugnt och faktiskt känt mig fri! Även måndagsångesten (och söndagsångesten) är puts väck. Det här måste vara den första helgen under mina 3 år på samhällsprogrammet som jag inte haft något att plugga på. Konstig känsla att inte veta var man ska göra av all fritid... Har i alla fall blivit en del solande, även om jag nästan smälte bort i hettan. Och förresten, jag har provat min balklänning! Den är fullkomligt underbar. Passade perfekt (som tur var). Det hade ju blivit smått knivigt för min moster om den var för liten, till exempel... Stort tack till henne för att hon sytt den så bra! Vill gärna visa den här i bloggen, men får vänta till efter onsdag ;)

Idag kom Dennis hem från Prag, där han varit på klassresa. Vad dåligt han mådde efter all vodka som förtärts där, haha. Stackare! Men det positiva är att han kanske tar det lugnare framöver...

1 kommentar:

  1. Vad härligt för dig =)
    Vet du än vad du ska göra efter sommaren?

    SvaraRadera