tisdag, maj 19, 2009

Helgen

Förlåt för den taskiga uppdateringen, men var tvungen att prioritera annat ett tag. Fast jag har i och för sig inte mindre att göra idag, har nämligen franskaprov imorgon. Hur som helst, ska kort berätta hur min helg var innan det hinner bli helg igen.
.
I fredags träffade jag Bea i stan :) Det blev fika på Tant Grön, tjejsnack/skvaller, Donken och lite shopping. Det är synd att jag så sällan träffar vissa vänner, hoppas att det blir ändring på det i sommar.
.

Söta Bea
.
I lördags följde jag först med pojkvännen och köpte skor. Träffade på Elina och Frans (klasskompisar) i samma veva. Sedan skulle vi fira Dennis födelsedag hemma hos hans mormor och morfar. Träffade massa släktingar, bland annat systern som har en son som bara är 1 månad gammal ", Det är så roligt eftersom vi var tillsammans för flera år sedan - Alexandra undrade nämligen om jag kom ihåg att vi träffades när jag var 12, 13 år.. (Jodå, kom till exempel ihåg att jag inte tyckte om henne så mycket på den tiden. Verkar dock helt okej idag). Efter ett mycket trevligt kalas begav vi oss till Biostaden för att se Män som hatar kvinnor. Nästan 3 h lång, men absolut sevärd! Blev faktiskt positivt överraskad, brukar ju inte gilla svenska filmer annars. Innehöll en del otäcka scener, så det var tur att man hade någon att hålla i handen.
.

Gå och se!

.
Söndagen blev lugn, vilket behövs när betygsättningen är nära..

2 kommentarer:

  1. det var jättekul att träffas igen :) vi borde absolut ses mer nu i sommar! <3

    SvaraRadera
  2. Jag trodde du tyckte om skräckfilmer? ^^

    SvaraRadera