söndag, juni 28, 2009

Idag

Större delen av dagen har spenderats vid Storsjön. Hade jag bara haft min digitalkamera så hade jag tagit massa kort där, det är ju så vackert. En av fördelarna med flytten är alla fina sjöar som jag nu har nära till :) Flera är inom gång- och cykelavstånd, vilket ju är toppen. Vid 5 åkte jag och mamma in till stan för att köpa grädde och jordgubbar till kakan. Och så kom mormor och morfar ikväll istället, vid halv 7 någon gång. Det blev äppelpaj med vaniljsås, kladdkakan här ovan, kaffe och ett glas vin på balkongen. Mysigt!

Nu tänkte jag gå och knyta mig, planerar nämligen en cykeltur på förmiddagen imorgon. Är trött på att sova till 12 när det är så vackra dagar och man borde försöka få ut så mycket som möjligt av dem.. Sov gott!
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Vet inte om du såg min kommentar på karros blogg men jag har letat igenom bilen efter din kamera två gånger och kan med all säkerhet säga att där finns den inte. Tyvärr. Hoppas du hittar den. (:

    SvaraRadera
  2. Okej, tråkigt att höra. Men tack så mycket för besväret! :)

    SvaraRadera