tisdag, juni 16, 2009

Göteborg

Vilken seg dag det har varit idag. Hur tråkigt väder som helst. I alla fall här i Boråstrakten.. ;) Det enda vettiga jag gjort idag är en liten promenad till Furusjön vid nio-tiden, då vädret faktiskt lättade. Härligt att gå på en grusväg i skogen när det precis regnat och solen skiner!

Imorgon bär det av till Götet. Möter upp Sannam där och ska sova hos hennes mormor natten som kommer. Skönt att komma ifrån lägenheten (och mammas tjat) lite.. Och ja, Sannam, jag ska gå med på att äta sushi imorgon igen.

Hörs när jag kommer hem!

2 kommentarer:

  1. Hej där,
    Grattis till studenten!
    Va massa språk du kan...! Imponerande!

    Du som gillar musik, du vill inte vara med i en utlottning av en cd-skiva med Växjös nyaste stjärnskott jag har på min sida?
    Ju fler som är med desto roligare.
    Bandet heter Scenic View och är kanonbra.
    Kolla gärna in min sida så ligger "tävlingen" i sidomenyn där.
    Kolla åxå gärna in på deras sida och lyssna på musiken.
    //Gissan

    SvaraRadera
  2. svar; ja :D det är mycket finare här nu, haha. du får komma hit och se nån gång :D

    SvaraRadera