tisdag, augusti 04, 2009

Pepp och Liseberg


.
De här träningsbyxorna köpte jag idag! 200 kronor på Intersport. De billigaste jag kunde hitta av den typen och grymt sköna. Har haft på mig dem ända sedan jag kom hem och skulle prova dem en gång till ^^ Nu finns det inga ursäkter längre, joggingrundorna ska bli en vana - alltså inget jag lägger av med efter några veckor.. Och de överflödiga kilona ska bort de också!
.
Imorgon blir det Liseberg med pappa och Jimmy (lillebror)! Tror att bara han av bröderna följer med, de andra är ju ganska små än. Får se vad han vågar åka nu när han har längden inne :P Undrar vilka attraktioner jag vågade sätta mig i när jag var 10?
.

Nu: sängen. Godnatt!

Photobucket

1 kommentar:

  1. haha, jag publicerade också ett inlägg om att jag ska börja träna den här dagen xD vi får peppa varandra :)<3

    SvaraRadera