torsdag, augusti 06, 2009

Bilder från Liseberg

.
Jimmy och pappa vid leksakshjulet..
.
.
Vi står i kön till Lilla lots :P (Ja, jag fick offra mig en hel del)
.
.
Lillebror spanar in Kaffekoppen
.
.
Här skulle jag fota några filurer på enhjuling, men hann inte innan de var på väg bort
.
.
Vackert är det allt!
.
.
Jimmy hoppades hela dagen på att vinna en jätte-Plopp, men han fick nöja sig med tre "vanliga"
.

.
Mörk bild, men föreställer mig och bror i Fisketuren
.
.
Dessa fastnade dock på bild!
.

.

Avslutar med en bild på pappa som sitter bakom oss i Fisketuren ;)

.

Fick faktiskt med Jimmy på Jukebox också, vilket var första gången för honom. Efter något varv i vår vita bil utbrast han "den här var ju JÄTTErolig!" Haha, tur för mig.
Sedan provade jag Hanghai (ensam), annars kunde jag ju inte säga att jag åkt allt :P Den var härlig!

Photobucket

2 kommentarer:

  1. jukebox är grym :D och hanghai är kul ^^

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Sugen på en gratis pryl från Melba.se ?

    Klicka in på min blogg och tala om vad just du vill vinna så är du med i tävlingen. Du bestämmer alltså själv vad du vill vinna !

    Lycka till!
    Kram Sanna

    SvaraRadera