fredag, november 14, 2008

Lovely weekend

Den här veckan har jag haft grymt mycket att göra. Något skolarbete till varje dag... Så därför är den här helgen extra efterlängtad! Ser dessutom inte ut som om det behöver pluggas så mycket i helgen, vilket ju är helt otroligt förbluffande. Bara ett muntligt franskaprov på måndag.

Imorgon blir det Götet med mamsen, eftersom jag känner att jag verkligen behöver gå på Kunskap & Framtid-mässan. Har otaliga frågetecken som jag hoppas att mässan ska kunna räta ut. Tror att jag kör dit. Har ju haft körkort i närmare 5 månader nu, så det börjar väl bli dags att våga köra lite i Gbg...
Sen ska jag även hämta mobilen på El-Giganten i Borås på vägen dit. Den hade tydligen varit klar för avhämtning i 9 dagar, haha. Tur att jag kollade upp det innan idag. Äntligen får jag tillbaka den, har längtat så! Ska också prata med dem om vad det kan vara för fel, eftersom problemet flyttats över till min gamla mobil och mitt nya sim-kort :S Himla konstigt det där.

Aja, nu ska jag väl leta upp något ätbart och vänta på Idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar